דף הבית » מדריך טכניקות SEO » כמה דברים שלא ידעתם עליהם: איך יוצרים מפת אתר עם yoast SEO?
איך יוצרים מפת אתר עם yoast seo

כמה דברים שלא ידעתם עליהם: איך יוצרים מפת אתר עם yoast SEO?

Yoast SEO הוא תוסף וורדפרס שעוזר לך ליצור מפת אתר. מפת אתר זו נוצרת על ידי שימוש בתוסף Yoast SEO WordPress כדי למצוא את כל הדפים בבלוג שלך ולאחר מכן להוסיף אותם למפת האתר שלך.

שלב 1: התקן את Yoast SEO באתר הוורדפרס שלך

שלב 2: לאחר ההתקנה, לחץ על Yoast SEO ותראה את הכרטיסייה המשנה “כללי” לחץ על זה.

שלב 3: לאחר שתלחץ על “כללי” תראה ארבע כרטיסיות, כלומר לוח מחוונים, תכונות, אינטגרציות וכלי מנהלי אתרים. לחץ על “תכונות”

שלב 4: לאחר לחיצה על “תכונות”, מצא מתחת ל”מפות האתר של XML” שלצדן לחיצה (סימן שאלה (?)) על הסמל (?).

שלב 5: לאחר שתלחץ על הסמל (?) תופנה לכרטיסייה חדשה. שם תמצא את מפת האתר שלך.

מדריך זה יראה לך כיצד ליצור מפת אתר עם Yoast SEO:

האם ל-Yoast SEO יש מפת אתר?

Yoast SEO הוא תוסף וורדפרס חינמי שיוצר מפת אתר XML. זה עוזר ל-Google לסרוק ולהוסיף את האתר שלך לאינדקס בצורה יעילה יותר. לתוסף יש גם תכונות אחרות כמו כתיבת מטא תגים, ניתוח תוכן ועוד.

מפת האתר XML שנוצרה על ידי Yoast SEO היא רשימה של כתובות אתרים עבור כל הדפים באתר שלך. זה עוזר למנועי החיפוש לסרוק ולהוסיף את האתר שלך בצורה יעילה יותר. Yoast SEO מייצר מפות אתר XML חזקות עבור כל סוגי התוכן שלך באופן אוטומטי. זה יפיק מפת אתר XML עבור כל סוגי התוכן שלך כגון פוסטים בבלוג, דפים וקטגוריות.

האם Yoast SEO מספיק לקידום אתרים בוורדפרס?

Yoast SEO הוא פתרון הכל-באחד לאופטימיזציה של אתר הוורדפרס שלך. יש לו מספר תכונות הנחוצות לאופטימיזציה נכונה של האתר כמו ניתוח תוכן, ניהול מטא נתונים ואופטימיזציה של מהירות האתר.

Yoast SEO הוא אחד מתוספי וורדפרס הפופולריים ביותר והוא אכן מציע מגוון רחב של תכונות שכולן חיוניות לאופטימיזציה של אתרים. הוא מספק אופטימיזציה אוטומטית של תוכן ועוזר בדירוג מנוע החיפוש של גוגל.

עם Yoast SEO, אתה יכול בקלות לבצע אופטימיזציה של אתר הוורדפרס שלך ולהפוך אותו לידידותי יותר למנועי חיפוש. התוסף מציע מגוון תכונות כמו ניתוח תוכן, ניהול מטא נתונים ואופטימיזציה של מהירות האתר.

האם אני יכול להשתמש ב-Yoast SEO בחינם?

Yoast SEO הוא תוסף SEO שיעזור לך לייעל את האתר שלך למנועי חיפוש. הוא מספק מגוון תכונות שיעזרו לך ליצור תוכן טוב יותר ולהגדיל את ציון ה-SEO של האתר שלך. Yoast SEO היא בחינם לשימוש, אך גרסת הפרימיום מציעה יותר תכונות ועוד אפשרויות התאמה אישית. אם אתה רוצה תכונות נוספות, עליך להירשם לחשבון פרימיום.

התכונה החשובה ביותר של Yoast SEO היא היכולת שלו ליצור מטא תיאורים, כותרות, כתובות URL, כותרות ותוכן אחר עבור האתר שלך ללא כל ידע בקידוד.

 

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן