דף הבית » הכל על SEO » כל המידע על: איך מכינים דוח SEO?
איך להכין דו 'ח seo

כל המידע על: איך מכינים דוח SEO?

הצעד הראשון בהכנת דוח SEO הוא להגדיר את מדדי ה-KPI שלך. השלב הבא הוא הכנת דוח תקינות האתר, שיעזור לך להבין את תקינות האתר ולזהות את כל הבעיות שעשויות להשפיע על תנועה אורגנית ומעורבות.

לאחר השלמת דוחות אלה, הגיע הזמן להכין דוח תנועה ומעורבות אורגנית. דוח זה יעזור לך להבין את הביצועים של התנועה והמעורבות האורגנית של האתר שלך. השלב הבא הוא הכנת דוח המרות אורגניות, שיעזור לך להבין את הביצועים של ההמרות האורגניות של האתר שלך. לאחר מכן, הכנת דוח ניתוח קישורים נכנסים היא אחת המשימות החשובות ביותר בקידום אתרים. זה עוזר לזהות את האתרים המקשרים לאתר שלך, שיכולים להיות מקור פוטנציאלי לתנועה.

לאחר מכן, הכן דוח דירוג המכסה את כל הדירוגים של האתר שלך במנועי חיפוש שונים. זה עוזר לך להבין איך המתחרים שלך מדרגים עבור מילות מפתח ואיזה סוג של דירוג הם מקבלים מהדירוג שלהם.

לבסוף, הכן דוח קטעים נבחרים/חיפוש קולי המכסה כיצד האתר שלך מדורג במנועי חיפוש קוליים כמו Google Assistant, Microsoft Cortana ואמזון אלקסה. זה עוזר לך להבין איזה סוג של חיפושים קוליים משתמשים מבצעים כשהם שואלים את העוזרים האלה ואיזה סוג של שאילתות הם מקבלים הצעות כשהם שואלים את העוזרים האלה.

מה כולל דוח SEO?

דוחות SEO מספקים סקירה כללית של הביצועים הנוכחיים של האתר והזדמנויות לשיפור.

הדוח מורכב מכמה מדדי מפתח, כגון מספר הביקורים האורגניים, מספר הצפיות בדף לכל ביקור ושיעור היציאה מדף הכניסה. זה כולל גם סקירה ברמה גבוהה של מה עובד היטב עבור האתר שלך. זה מאפשר קבלת החלטות קלה בכל הנוגע למה שצריך לשנות או לשפר באתר שלך.

כיצד אוכל ליצור דוח SEO ב-Word?

כדי ליצור דוח SEO ב-word, תצטרך לקבוע מהיכן מגיעה התנועה לאתר. לאחר מכן תצטרך להמיר את התנועה באתר לרשימת מילות מפתח וביטויים הרלוונטיים לקהל היעד שלך. משם, אתה יכול להכין תוכנית פעולה כיצד תשפר את קידום האתרים של האתר על ידי הוספת המילים והביטויים הללו לתוכן שלך. לבסוף, אתה יכול לספק למבקרים חוויה נהדרת כדי לפתות אותם לבקר באתר שלך שוב.

כיצד אוכל ליצור דוחות SEO עבור האתר שלי?

כשזה מגיע לקידום אתרים, חשוב לדעת איך האתר שלך מתפקד ומה עליך לעשות כדי לשפר את הדירוג שלו. זה המקום שבו דוחות SEO נכנסים לתמונה. דוחות SEO עוזרים לך להבין איך האתר שלך מתפקד ומה עליך לעשות כדי לשפר את הדירוג שלו. זה גם עוזר לך לזהות תחומים פוטנציאליים לשיפור עבור האתר שלך.

יצירת דוח SEO כוללת בדרך כלל:

הכללת קישורים באתר

דירוג האתר

תנועת חיפוש אורגנית

שיעור המרה אורגני

החזר ROI של שיווק נכנס

עלות לכל ליד.

הכנסות ממכירות.

רשות דפים ותחום.

 

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן