דף הבית » מידע מקצועי » הנה משהו שלא ידעתם האם העברת דומיין פוגעת בקידום אתרים?
הנה משהו שלא ידעתם האם העברת דומיין פוגעת בקידום אתרים?

הנה משהו שלא ידעתם האם העברת דומיין פוגעת בקידום אתרים?

העברת דומיין יכולה להיות החלטה גדולה. לא מדובר רק בתוכן באתר, אלא גם בדירוג מנועי החיפוש הקשורים אליו.

הסיבה העיקרית להעברת דומיין היא להגביר את הנראות של החברה, המותג או המוצר שלך. עם זאת, ישנם כמה חסרונות להחלטה זו שכדאי לשקול לפני קבלתה.

הדבר הראשון שעליך לשקול הוא האם העברת הדומיין שלך תפגע בדירוג SEO שלך או לא. אם כן, אז אולי תרצה לשקול מחדש לעשות זאת ובמקום זאת להתמקד בדרכים אחרות לשפר את הנראות שלך במנועי חיפוש כמו שיווק במדיה חברתית או שיווק באמצעות תוכן.

להלן סרטון שמדבר על האם העברת דומיין פוגעת בקידום אתרים?:

האם שינוי רשם הדומיינים משפיע על SEO?

שינוי של רשמי דומיינים לא ישפיע על אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) שכן לרשם אין כוח לגבי מידת הרשימה של אתר אינטרנט במנועי החיפוש. מאידך, אם רישום אתר אינטרנט אצל הרשם לא יחודש באופן שוטף, האתר עלול להימחק, דבר שיביא לאובדן כל תכני האתר.

כיצד אוכל לשמור על SEO בעת שינוי שם הדומיין שלי?

שלב 1: בחר שם דומיין חדש ויעיל

פשוט בחירת שם דומיין איכותי הוא הצעד הראשון. הפיכת הדומיין החדש שלך לפשוט לומר, לאיית ולהקליד הוא עוד צעד חכם. בגישה זו, אתה יכול למנוע שגיאות מהרחקת אנשים. בנוסף, זה יעודד אנשים לומר את שם הדומיין שלך בקול רם.

שלב 2: בדוק את קישורים נכנסים והפניית דומיינים שלך

בחרת את שם הדומיין המתאים, אבל עדיין לא ממש מוכן לבצע את השינוי. לפני שאתה מקבל החלטות פזיזות, מומלץ לנתח ביסודיות את כל מיקומי האינטרנט שבהם נמצא הדומיין הקודם שלך. זה מכונה נוכחות SEO מחוץ לדף שלך. שלב 3

שלב 3: העבר את האתר שלך לדומיין החדש

אתה מוכן ללכלך את הידיים שלך לאחר שקנית את שם הדומיין החדש שלך (מזל טוב!), ואחריו הביקורות שלך. יש להעביר את האתר שלך לדומיין החדש כעת.

שלב 4: הגדר הפניות מחדש

לאחר העברת האתר שלך, עליך להתחיל במיפוי כתובות אתרים על ידי הצבת הפניות קבועות (301). הפניה מחדש בעצם מנתבת אנשים (ומנועי חיפוש) העוברים לכתובת URL מיושנת לכתובת החדשה שלך. זה חיוני מכיוון שקישורים שבורים עלולים להזיק ל-SEO שלך ולהפוך את ההשפעות השליליות של שינוי הדומיין שלך ברורות יותר.

שלב 5: עדכן את מסוף החיפוש וכלי קידום אתרים מקוונים

השלב האחרון הוא לעשות קצת משק בית דיגיטלי ולהודיע ​​לגוגל שהאתר שלך הועבר. כדי למנוע כל פגיעה ארוכת טווח בנראות של האתר שלך במנוע החיפוש, עליך לעשות זאת מיד לאחר העברת האתר שלך והצבת ההפניות מחדש שלך.

האם זה רעיון טוב לשנות שם דומיין?

שם הדומיין הקיים שלך אינו מתאר במדויק את החברה או המותג שלך. שינויים בתעשייה. ייתכן ששם הדומיין שלך כבר לא שימושי או רלוונטי להבחנה בין המותג והחברה שלך בשוק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן