דף הבית » מידע מקצועי » האם אתה צריך תמונות Alt ב-Seo?: המדריך המלא
האם אתה צריך תמונות Alt ב-Seo?: המדריך המלא

האם אתה צריך תמונות Alt ב-Seo?: המדריך המלא

טקסט חלופי הוא הטקסט המופיע כאשר משתמש מרחף מעל תמונה בדף אינטרנט. ניתן להשתמש בטקסט זה כדי לספק מידע נוסף על התמונה, כגון מהי, היכן היא צולמה וכיצד ליצור קשר עם היוצר.

הגדרת הטקסט האלטרנטיבי המתאים לתמונות היא חיונית ביותר עבור אופטימיזציה למנועי חיפוש והיא אחד הגורמים התורמים העיקריים שקובעים את דירוג מנוע החיפוש. ההקשר של מה שתמונה מציגה עשוי להיות מסופק באמצעות שימוש בתגיות alt, אשר בתורו מודיעות לסורקים של מנועי החיפוש ומאפשרות להם להוסיף תמונה לאינדקס כראוי.

להלן סרטון המדבר על ALT בתמונות SEO:

https://www.youtube.com/watch?v=CAiKHjXxDgg

האם תמונה צריכה תג alt?

תמונה ללא תג alt נחשבת שבורה. הסיבה לכך היא שהתמונה לא תופיע בתוצאות החיפוש. חשוב שתכלול תג alt עבור התמונות שלך כדי להפוך אותן לגלויות באינטרנט.

עליך לספק טקסט חלופי לרוב התמונות באתר לצורך אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), חווית משתמש (UX) ונגישות; עם זאת, ישנם מקרים מסוימים שבהם זה לא נדרש. יש להשאיר את תכונת alt של תמונה ריקה אם היא רק נוי או אם היא מוסברת בטקסט שנמצא בסמוך, למשל.

מה זה image alt ב-SEO?

Image alt היא חלופת טקסט לתמונה. הוא משמש כחלופת טקסט כדי לספק מידע נוסף על התמונה. זה כולל מתן מידע נוסף על מה התמונה ומה היא מתארת.

Image alt מאפשר לך לספר לקהל שלך יותר על תמונה מבלי לתפוס יותר מדי מקום באתר שלך. זה גם עוזר למנועי החיפוש להבין טוב יותר אילו תמונות רלוונטיות לחיפושים שלהם ואילו מהן צריכות לדרג גבוה יותר או לא.

האם תמונות מוצר צריכות לכלול טקסט חלופי?

תמונות מוצר חשובות מאוד בשיווק ובמכירות. הם הכלי העיקרי למשיכת לקוחות והפיכתם למודעות למוצר. ניתן להשתמש בטקסט חלופי כדי לתאר את התמונה, אך ניתן להשתמש בו גם למטרות SEO על ידי תיאור על מה התמונה.

טקסט חלופי הוא טקסט שמתאר את התמונה. מומלץ להשתמש בטקסט חלופי על תמונות המוצר המשמשות באינטרנט. זה יכול לעזור לאנשים עם ליקויי ראייה ולאלה שאינם יכולים לגשת לתמונות ללא כתוביות.

תמונת מוצר ללא טקסט חלופי תהיה פחות נגישה לקוראי מסך ולטכנולוגיות מסייעות אחרות המסתמכות על רמזים ויזואליים כגון צבע, צורה או גודל.

כיצד אוכל להוסיף טקסט חלופי לתמונה ב-SEO?

טקסט חלופי הוא חלק חשוב בקידום אתרים. כאשר אתה מוסיף טקסט חלופי לתמונה, זה יעזור למנועי חיפוש כמו גוגל ובינג להבין את תוכן התמונה ולספק תוצאות מדויקות יותר.

ישנן מספר דרכים להוסיף טקסט חלופי לתמונה:

– הזנת מילת מפתח פשוטה בשדה הכותרת

– הוספת תיאור קצר לפני התמונה בקוד HTML

– הזנת משפט או שניים בשדה הכיתוב

– השתמש במילת המפתח או בביטוי המפתח שבחרת בטקסט האלטרנטיבי של התמונה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן