אופטימיזציה של דפי נחיתה היא תהליך של אופטימיזציה של האתר או דף הנחיתה לדירוג במנועי החיפוש. התהליך כולל יצירת אתר עם התמקדות בחוויית משתמש.
ההיבט החשוב ביותר של SEO הוא קבלת תנועה לאתר שלך, דבר שניתן לעשות על ידי יצירת תוכן משכנע שמושך את המשתמשים והוספת מילות מפתח רלוונטיות.
על מנת להגדיל את מספר המבקרים, אתה צריך שיהיה לך דף נחיתה אטרקטיבי שימשוך את תשומת הלב של אנשים ויפתה אותם לצפות בתוכן נוסף באתר שלך.
להלן סרטון המדבר על SEO בדף נחיתה:
האם אתה יכול לעשות SEO בדף נחיתה?
יש כמה גורמים שעליך לקחת בחשבון לפני שאתה מחליט אם אתה יכול לעשות קידום אתרים בדף נחיתה.
ראשית, דף הנחיתה שלך צריך להיות ידידותי לנייד. שנית, צריך שיהיה לו תוכן טוב וקריאה רלוונטית לפעולה. שלישית, אתה צריך שיהיה לך תג כותרת אופטימלי ומטא תיאור. רביעית, זה אמור להיות קל למשתמשים למצוא ולשתף את התוכן שלך במדיה החברתית – באופן אידיאלי באמצעות כפתורי שיתוף.
אם כל אלו קיימים אז כן – SEO יכול להתבצע בדף נחיתה.
האם דפי נחיתה מדורגים בגוגל?
דפי נחיתה הם הכלי החשוב ביותר בשיווק דיגיטלי. הם המקום שבו ההמרה מתרחשת, והם גם אחד הגורמים החשובים ביותר שגוגל בוחנת בכל הנוגע לדירוג אתרים.
התשובה לשאלה זו היא כן, אבל זה תלוי איך דף הנחיתה שלך בנוי. אם יש לך דף נחיתה מותאם היטב שיש בו את כל המידע והמשאבים שהמבקרים צריכים, אז הוא ידורג בגוגל.
לא מדובר רק על אתר בעל מראה טוב עם תוכן איכותי, אלא גם על האופן שבו המשתמשים חווים את האתר או האפליקציה שלך.
מהם 5 המרכיבים החיוניים של דף הנחיתה?
דף הנחיתה הוא הרושם הראשוני של האתר שלך והוא צריך להיות מרתק, משמעותי ומשכנע.
דף הנחיתה הוא החלק החשוב ביותר באתר האינטרנט שלך, כי זה המקום שבו אתה לוכד לידים וממיר אותם ללקוחות.
5 המרכיבים החיוניים שעליך לקחת בחשבון בעת עיצוב דף הנחיתה שלך הם הצעת מכירה ייחודית ברורה, זריקת גיבור מרתקת, יתרונות משכנעים, הוכחה חברתית מעוררת השראה וקריאה חזקה לפעולה.
מה אסור לעשות בדף נחיתה?
דפי נחיתה הם קריטיים לאתר שלך. הם השער לתוכן שלך והמקום שבו אתה יכול לפתות אנשים לבצע פעולה רצויה. אבל, מה אסור לעשות בדף נחיתה?
כמה דברים שאסור לעשות בדף נחיתה כוללים:
קריאה לפעולה לא ברורה
יותר מדי אפשרויות
מבקש יותר מדי מידע
יותר מדי טקסט
שימוש ביותר מדי צבעים בדף.
חסר עיצוב אינטואיטיבי.
מה הכי חשוב לדף נחיתה?
בדף הנחיתה שלך, כפתור הקריאה לפעולה (הידוע גם כ-CTA) הוא אחת מתכונות רבות שפועלות יחד כדי להגדיל את הסבירות שתתרחש המרה. מכיוון שכפתור ה-CTA צריך לבלוט, כדאי לבחור עבורו צבע שונה מהצבעים המשמשים לשאר הרכיבים בעמוד.